Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
Aerobox

Aeroboxing wbrew przekonaniu większości to nie sztuka walki, ale dynamiczna forma aktywności fizycznej. Pozwala ona rozładować energię, poprawić samopoczucie, a przy tym osiągnąś wymarzoną formę i poprawić kondycję. Aeroboxing może uprawiać każdy, bez względu na wiek. To idealna forma ćwiczeń. Choć aeroboxing wygląda na sport przeznaczony dla dynamicznych i zdecydowanych,powinni z niego korzystać również zamknięci w sobie i nieśmiali ludzie. Aeroboks jest na pewno jednym z najciekawszych, ale jednocześnie najintensywniejszych zajęć fitness. Jest to trening aerobowy, podczas którego organizm jako paliwo traktuje tłuszcz. Przez to, że cały czas poruszamy się, spalamy dużo kalorii, zwiększa się wydolność serca, poprawia się praca układu krwionośnego i oddechowego.

Aeropilates

Pilates to system ćwiczeń fizycznych, którego celem jest rozciąganie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń pilates przyczyniać ma się do wzmocnienia mięsni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. Aerobik natomiast to zajęcia dynamiczne, wzmacniające przy użyciu żywej muzyki. Aeropilates to zajęcia oparte na fenomenie pilatesu połączone z urokiem aerobiku, zajęcia nieco szybsze od pilatesu ale silnie wzmacniające mięśnie gorsetu.

Body Ball

Zajęcia Body Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwaną piłką stabilizacyjną. Zajęcia body ball to zajęcia dla każdego, ponieważ dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, która musiała by zrezygnoważ z aktywności fizycznej może ćwiczyć. Piłka jest fantastycznym przyrządem, gdyż aby się na niej utrzymać należy balansowac ciałem i uruchomić mięśnie, których zwykle się nie używa. Dużą zaletą tego typu treningu jest trenowanie mięśni odpowiedźalnyh za  postawę, czyli głównie mięśni brzucha i pleców. 

Deep Work

Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness! Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki uczestnicy dają sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy. Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu wytrzymałości, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.

Deep Work jest dla każdego!

Fit and Jump

Zajęcia Fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te  są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem celulitu, podnoszeniem sprawności zajęcia na trampolinach to  przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk.

Fit and Jump KIDS

Zajęcia na trampolinach dla dzieci. Czas trwania 30 minut. Podczas zajęć wykonywane sa ćwiczenia w rytm energicznej wesołej  muzyki dodatkowo sa wplatane gry i zabawy. Wiek uczestników od 4 do 12 lat

Fit and Jump Wzmacnianie

Zajęcia Fit and Jump to zajęcia fitness na trampolinie notomiast zajęcia Fit and Jump Wzmacnianie to zajęcia z rozgrzewka na trampolinie oraz częścią wzmacniająca i kształtującą mięśnie całego ciała. Przy pomocy trampoliny i dodatkowych sprzętów obciążających typu hatle, bądź obąciązenia na nogi kształtujemy sylwetkę.

Salsation

Salsation jest jednym z najpopularniejszych programów taneczno-fitnessowych w Azji, który wielkimi krokami wkracza na rynek europejski i amerykański. Nazwa "Salsation" powstała poprzez połączenie dwóch słów: "salsa" i "sensation". Słowo "salsa" użyte zostało nie tylko jako nazwa pochodzącego z Ameryki Łacińskiej stylu tańca, ale przede wszystkim w znaczeniu sosu (z języka hiszpańskiego salsa=sos), czyli mieszanki wielu stylów, rytmów i kultur. Program kładzie silny nacisk na zabawę, połączoną z rozwijaniem własnej świadomości ciała i muzykalności - dlatego w nazwie użyte zostało słowo "sensation", oznaczające odczucia i wrażenia. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

Shape Body

To wzmacniający trening dla każdego, z użyciem przyrządów i mat. Podczas tych zajęć angażujemy do pracy wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, dużo czasu poświęcamy na mięśnie rąk i grzbietu dodatkowo ćwiczymy mięśnie ud, pośladków i brzucha. Ten stosunkowo łatwy w swej konstrukcji trening sprawia, że mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera ładnego jędrnego wyglądu.

Step Interwał

Trening z użyciem platformy nazywanej popularnie stepem przeplatany ćwiczeniami wzmacniającymi. Interwałowy charakter treningu polegający na zmianie tempa wykonywanych ćwiczeń przyśpiesza redukcję tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym wzmacnianiu wszystkich partii mięśniowych.

Stretching

Trening mentalny powodujący ogólną poprawę sprawności, wzrost siły i elastyczności mięśni, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, stabilizację kręgosłupa, likwidację napięć mięśniowych oraz wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych. Trening o charakterze łagodnym  z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie i bólom kręgosłupa.

TABATA Interwał

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny to zestaw intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstrone wzmocnienie mięśni bez rozbudowania masy mięsniowej. Skupia sie na naśladowaniu ruchów wykonywanych w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśni wspołpracują ze sobą, co powoduje zwiększenie koordynacji i gipkości ciała. Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięsni. Fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności, pozwala poruszać się pewniej i wygodniej. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

Yoga Power

Działa zarówno na ciało jak i na psychikę to dzięki niej zatrzymasz się na chwilę w zagonionej codzienności i zauważysz samego siebie w natłoku innych spraw. Joga łączy w sobie wiele elementów sprawnościowych, które w znakomity sposób wpłyną na stan Twojego ciała. Poprawi się jego elastyczność i siła, uwrażliwi poczucie równowagi, a chroniczne bóle pleców czy sztywność karku po prostu znikną. Joga jest znakomitym uzupełnieniem treningu fitness.

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Maciek W
O trenerze
Imię:
Maciek W
Nazwisko:
Wożniak


Opis:

Instruktor DeepWork. 


Maciej Sz
O trenerze
Imię:
Maciej Sz
Nazwisko:
Szamborant


Opis:

Maciej Szamborant - Salsation™ Elite Instruktor z Łodzi.
Tancerz z wieloletnim doświadczeniem, posiada międzynarodową najwyższą klasę taneczną S w stylu standrardowym, oraz najwyższą krajową A w stylu latynoamerykańskim. Wielokrotny zwycięzca turniejów rangi krajowej i międzynarodowej.
Dyplomowany instruktor tańca towarzyskiego oraz Fit&Jump. Od lutego Elite Instructor. 
Przygoda z Salsation rozpoczeła się zupełnie przypadkowo... bo na urodzinach klubu z którym współpracował :) To właśnie tam na warsztatach, które prowadziła Angelika poznał program o którym wcześniej nigdy nie słyszał. Zakochał się od pierwszego zatańczenia i było mu mało. Tydzień później pojechał na kolejne warsztaty i tylko utwierdził się w przekonaniu, że to jest właśnie to, w czym chce się dalej rozwijać. Dalej wszystko potoczyło się błyskawicznie i w sierpniu ukończył szkolenie instruktorskie. Zawsze uśmiechnięty pełen pozytywnej energii, którą przekazuje swoim kursantom. 
Jego zajęcia są idealnym sposobem na miłe spędzenie wolnego czasu. 


Zosia
O trenerze
Imię:
Zosia
Nazwisko:
Rybacka


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit & Jump, dyplomowany tancerz-choreograf, absolwentka kierunku "Taniec" na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Zosia jest także instruktorem tańca nowoczesnego i współczesnego, w 2015 roku stworzyła i zrealizowała swój autorski spektakl taneczny "Bez Sensu"  wystawiany w teatrze Zamiast w Łodzi.

Ruch jest nieodłączną częścią jej życia, daje jej energię i moc do podejmowania coraz to nowych wyzwań, uspokaja i wywołuje ogromny uśmiech! Jej zajęcia charakteryzują się pokładami pozytywnej energii, dobrej zabawy i motywacją, a dzięki wiedzy, jaką posiada także wysokim profesjonalizmem. 


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się od tańca towarzyskiego w klubie ŁDK w Łodzi. Jako tancerka tańca towarzyskiego ma na swoim koncie wiele sukcesów z czego największe to Mistrzostwo Okręgu Łódzkiego w 10 tańcach oraz udział w wielu turniejach ogólnopolskich. Zajęcia na trampolinach to dla  Agnieszki spoób na nowoczesne prowadzenie zajęć fitness. Posiada duże pokłady energii oraz kreatywności w sposobie prowadzenia zajęć. Zadowolenie i uśmiech na twarzach ludzi uczestniczących w zajęciach daje jej największą satysfakcje. Dodatkowo Agnieszka była uczestnikiem szkolenia z treningu wzmacniającego co pozwala jej na prawidłowe wprowadzanie do zajęć Fit and Jump elementów wzmacniających mięśnie. 


Diana
O trenerze
Imię:
Diana
Nazwisko:
Muszyńska


Opis:

Dyplomowany instruktor zajęć grupowych, ukończyła szkolenia w IFAA. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć fitness różnego typu. Uczestniczyła w wielu konwencjach, maratonach oraz warsztatach fitness.

“Jestem wielbicielką zajęć od średniej do wysokiej intensywności, bo lubię kiedy uczestnicy zajęć wychodzą z nich w pełni usatysfakcjonowani, zmęczeni i zadowoleni. Jednak zawsze dobieram ćwiczenia i intensywność do możliwości grupy. Najważniejszy dla mnie jest kontakt z uczestnikami zajęć, ich uśmiech, dobra zabawa i atmosfera na treningu. Ze sportem i fitnessem związana jestem od kilku lat. Jest to moja pasja, dlatego nieustannie pracuje nad swoim rozwojem w fitnessie i sporcie.”


Magdalena
O trenerze
Imię:
Magdalena
Nazwisko:
Kowalska


Opis:

Magda to instruktor aerobiku z doświadczeniem od 2006 roku, wcześniej taniec towarzyski i koncerty edukacyjno muzyczno ruchowe dla dzieci.

Instruktor z pasją, pogodą ducha, dystansem do siebie i innych.
Ukończone kursy: - instruktora aerobiku - podstawy treningu mentalnego: PILATES, YOGA - podstawy pracy z seniorami - bodyball - latino aerobik - salsa - dance combination - elite baby and elite mum ( zajęcia dla kobiet w ciąży i mam z dziećmi) - dance aerobik - streching


Kasia
O trenerze
Imię:
Kasia
Nazwisko:
Bogdańska


Opis:

Instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. 

Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się kilka lat temu i trwa do dzisiaj. 

Ze sportem związana od zawsze -trenowała pływanie i judo.

Uwielbia zajęcia o wysokiej intensywności, ale najważniejsze jest dla niej zadowolenie uczestników zajęć. 

Pozytywne nastawienie, uśmiech i satysfakcja jest nieodłącznym elementem każdych zajęć :)