Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
CROSS LADIES

Cross Fit to dla Ciebie za dużo, myślisz że ciężary to nie dla Ciebie a obciążający i wysiłkowy trening jest tylko dla mężczyzn?
To spróbuj treningu dedykowanego dla kobiet. 

Trening Cross Ladies to rodzaj treningu budującego siłę i sprawność. Ćwiczenia wykonywane z obciążeniem zewnętrznym, ale również w dużej mierze  z obciążeniem własnego ciała. 

Chcesz wysmuklić sylwetkę zarysować mięśnie ramion, brzucha, podnieść pośladki dzięki tym zajęciom możesz to osiągnąć. Dodatkowo atmosfera panująca na zajęciach, którą idealnie wprowadza Maciek jest super pozytywna i rozładowuje emocje całego tygodnia. 

DEEP WORK
Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness!
Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki dajesz sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy.
Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu możliwość, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.
 
Deep Work jest dla każdego!
FIT AND JUMP

Zajęcia fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem cellulitu, podnoszeniem sprawności to przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk. Zajęcia na trampolinach dzielimy na trening cardio czyli skoki na trampolinach oraz ćwiczenia wzmacniające. 

FIT BALL

Zajęcia Fit Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwanej piłką stabilizacyjną. Zajęcia te to zajęcia dla każdego, dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiały by zrezygnować z aktywności fizycznej, mogą uczestniczyć w zajęciach. Dużą piłka jest fantastycznym przyrządem, gdyż aby się na niej utrzymać należy balansować ciałem i uruchomić mięśnie głebokie, których zwykle nie używamy. Dużą zaletą tej formy ćwiczeń jest także trenowanie mięśni odpowiedzialnych za postawę, czyli głównie mięśni brzucha i pleców. 

HIPER SPALANIE

Hiper spalanie to zajęcia redukujące traknkę tłuszczową. Zajęcia podczas których ćwiczenia dzielone są na bloki i prezentowane na różnych etapach trudności. Każby blok składa się z ćwiczeń wykonywanych na czas. W zależności od poziomu uczestników każdy zostaje na swoim etapie poziomu trudności danego ćwiczenia badź bloku. Zajęcia pdczas których można rozładować napięcie i zrzucić stres dnia codzinnego, a końcowa satysfakcja będzie tego najlepszym rezultatem.

Trening typu HIT o wysokiej intensywności zakończony jednym blokiem tabaty.

KIDS DANCE 5-9 lat

Zajęcia taneczne dla dzieci w wieku 5-9 lat. Zajęcia na których w rytmie energicznej muzyki dzieci będą poznawały krótkie choreografie. Będą to zajęcia poruszające całe ciało, wspomagające koordynację ruchową oraz rozwijające umiejętności pracy z muzyką. 

Poznawanie przez zabawę to najlesza forma rozwoju Naszych cudownych małych miłośników tańca!

KIDS SPORT 5-9 lat

Drugi rodzaj zajęć w Lady Fit dla najmłodszych miłośników sportu. Zajęcia sportowe dla dzieci z wykorzystaniem fajnych ćwiczeń rozwijających zdolności ruchowe dzieci. Podczas zajęć będą także wykorzystynawe trampoliny do zajęć fitness. 

KSZTAŁTOWANIE SYLWETKI

Każda z Nas chce mięc smukłe ramiona, zarysowane barki, płaski brzuch, podniesione pośladki...można by tak wymieniać i wymieniać dlatego stwożyliśmy dla Was 55 minutowy trening podczas którego będziemy wzmacniać każdy mięsień i każda partię ciała. Trening prowadzony z obiążeniem zewnętrzym, które wpłynie na rozwój Naszych mięśni i poprawi ich kodycje oraz wygląd. Wykonywany reularnie wysmukli sylwetkę i wyrzeźbi ciało. Trening dla osób o różnym poziomie zaawanzoswania którę chcą się ujędrnić, pozbyć celulitu czy pelikanów ;) 

PILATES

Pilates to jeden z najbardziej otwartych i przyjazdnych treningów polecany dla każdego bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Jest to także forma zajęć pozwalająca wrócić do zdrowia i sprawności fizycznej, nie tylko koi duszę, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pozwala rozwijać pełną sprawność ciała. 
System ćwiczeń pilares to połączenie różnych form ćwiczeń izometrycznych. Według twórcy metowy ma się ona przyczyniać do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, redukcji stresu, czyli ogólnej poprawy zdrowia każdego uczestnika zajęć. 

POŚLADKI W OGNIU

Tak..tak... każda z Nas marzy o pięknych, krągłych, jędrnych pośladkach na które każdy zwróci uwagę. W związku z tym że pośladki to bardzo ważne mięśnie Naszego ciała i nie tylko ze względu na walory estetyczne ale i zdrowotne na tych zajęciach będziemy zajmowali w szczególności nimi:) Dodatkowo będziemy wzmacniały mięśnie brzucha, ponieważ bez mięsni brzycha nie zbudujemy poślada, a że pośladek to mięsień który kobiety powinny ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu to będzie super uzupełnienie innych zajęć. 

 

Zapraszamy wszystkie kobiety które mają takie marzenia jak my względem pośladków. POŚLADKI W OGNIU ! 

REGENERACJA (stretching)

Regeneracja to jeden z ważniejszych elementów naszego treningu. Pomaga zachować równowagę w organizmie i jest kluczem do sukcesu zdrowego ciała.

Na zajęciach skupimy się na ROZCIĄGANIU, dzięki któremu zwiększymy naszą mobilność i zakresy ruchu. Dzięki rolowaniu (metoda masażu) rozluźnimy powięź oraz rozbijemy mięśnie poprzez ich lepsze ukrwienie, a metodami oddychania zadbamy o wewnętrzny spokój.

SMUKŁA SYLWETKA

Smukła sylwetka to zajęcia na bazie ćwiczeń treningu funkcjonalnego.
Zajęcia,które rozwijają ciało, mobilizują do wykonania pracy na obciążeniu własnego ciała bez żadnego dodatkowego sprzętu. Krótkie sekwencje ruchów tworzonych w rytm energicznej muzyki, które wysmuklają sylwetkę kształtują siłę oraz poprawiają kondycje. 

STRETCHING

Zajęcia rozciągające, relaksacyjne. 

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy to trening interwałowy o zmiennej intensywności ćwiczeń, które są wykonywane na stacjach zaplanowanych przez trenera. Zajęcia ogólnorozwojowe, podczas których pracujemy z ciałem na czas, zmieniająć stacje. 

Każdy trening jest stworzony tak aby poruszyć każdy mięsień ręce, plecy, brzuch, pośladki, uda, łudki. Przechodząc stacje w kręgu według wskazówek zegara. 

Do treningu wykorzystywany jest różnego rodzaju sprzęt skrzynia, taśmy trx, gumy miniband, gumy powerband, hantle, sztangi, stepy, tak aby każdy trening był urozmaicony i rozwijał Nasze ciało. 

Chcesz się wzmocnić, chcesz spalić tkankę tłuszczową i skupić się na Sobie tu i teraz spróbój to też walka z własnymi słabościami i determinacja samego siebie. 

TURBO SPALANIE

Turbo spalanie, jak sama nazwa wskzuje będzie to trening mocno wpływający na spalanie tłuszczyku. Zajęcia prowadzone intensywnie z wykorzystaniem metody treningu interwałowego czyli ze zmienną czestotliwością tempa. Przeplatanie ćwiczeń o wysokiej intensywności np. bieg bokserski z ćwiczeniami o niskiej intenstywności np. przysiad. 

Tego typu trening jest skierowany do osób na każdym poziomie zaawansowania treningowego, a to dlatego że każdy z Was ćwiczy na miarę swoich możliwości.
Tyle ile możesz, tyle dajesz z Siebie. A efekty dają motywacje i energiie na 100%. 

 

YOGA MENTAL

Zajęcia Yogi bardziej w mentalnym wydaniu, z treningiem autogennym oraz elementami oddychania i relaksu. 

YOGA POWER

Dziewiędziesięcio minutowe zajęcia opate na klasycznej hatha yodze, gdzie dobór asan ma za zadanie wzmocnić całe ciało, rozciągnąć przykórczone mięśnie i zwiększyć mobilność wszystkich stawów

Lekcje kończy dwudziestominutowy trening autogenny połaczony z praktyką paranajamy. 

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Agnieszka to wulkan energii swoją ogromną pasję do propagowania zdwowego stylu życia i świadomych, przemyślanych treningów przerzuciła na pracę. Dziś jako trener personalny, instruktor fitness oraz licencjonowany trener EMS pomaga ludziom zmieniać ich ciało i sposób myślenia. 

Lady Fit Studio Treningu to miejsce,które Agnieszka stworzyła dla osób poszukujących kameralnych zajęć i z myślą o ich potrzebach. Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiednie zajęcia grupowe, a także poradę dietetyka, wsparcie fizjoterapeuty, czy treningi indywidualne.

Osiąganie zamieżonych celów, świadome ćwiczenie swojego ciała to priorytet dla Agnieszki i jej codziennej racy. 

Wpadajcie do niej po dużą dawkę motywacji!  


Zosia Roxy
O trenerze
Imię:
Zosia Roxy
Nazwisko:
Zdzieszyńska


Opis:

Ruch jest nie odłączną częścią życia Zosi, daje jej energię i siłe do podejmowania coraz to nowych wyzwań, a zarazem uspokaja i wywołuje ogromny uśmiech! Ta energiczna dziewczyna z jednej strony mentalnie zajmie się waszym ciałem i umysłem, a z drugiej da Wam nieźle w kość na zajęciach wzmacniających. 

Zosia jest licencjonowanym instruktorem pilates oraz stretching, a także trenerem pesonalnym. Miała okazje brać udział w licznych szkoleniach poszerzających jej wiedzę merytoryczną w temacie ćwiczeń oraz ruchu. Jest absolwentką Akademii Humanistyczno-Ekonimicznej kierunku "Taniec", dyplomowany tancerz-choreograf stworzyła i zrealizowała swój autorki spektakl wystawiany w teatrze Zamiast w Łodzi. 

 


Maciek
O trenerze
Imię:
Maciek
Nazwisko:
Niedźwiedź


Opis:

fizjoterapeuta, trener personalny, instruktor jogi, trener wielu form zajęć grupowych. Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów i konferencji. Przez wiele lat właściciel i menager dwóch łódzkich klubów. Z wykształcenia pedagog, specjalista zdrowia publicznego. Ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży fitness.


Ela
O trenerze
Imię:
Ela
Nazwisko:
Kuriata


Opis:

Ela Kuriata to doświadczony instryktor fitness była koszyrarka zawodowa, a aktualnie magister fizjoterapii i master instruktor zajęć na trampolinach Fit and Jump. Ela jest związana ze sportem od najmłodszych lat. Swoją pasje do sportu rozwija z każdym kolejnym przebytym szkoleniem.

Jest licencjonowanym trenerem peronalnym i uczestnikiem wielu szkoleń, warsztatów oraz targów branży fitness w Polsce. 

Wulkan energii, orgom pasji jaki posiada przekazuje na każdych swoich zajęciach, przy czym bardzo zwraca uwagę na technikę wykonywanych ćwiczeń. Jet otwarta i zawsze zmotywowana do działania. Wpadajcie do Eli po uśmiech i utrate tłuszczyku. 


Agnieszka Ł
O trenerze
Imię:
Agnieszka Ł
Nazwisko:
Łanowa


Opis:

Aga to instruktor z wielką pasją i zaangażowaniem. Jest absolwentką pedagogiki terapeutycznej z rehabilitacją ruchową. Od około 20 lat uprawia różnego rodzaju formy fitness. 
Dotychczas jej ulubione formy zatęć to step, siłownia i zumba, do momentu w którym pojawił się w jej życiu deepWORK. Ten funkcjionalny trening całego ciała stał się jej pasją, dlatego postanowiła zgłębić swoją wiedzę i została licencjonowanym instruktorem deepWORK. W tym kierunku rozwija się jako instruktor i będziecie mogli z nią poćwiczyć w Lady Fit. 

 


Zastępstwo
O trenerze
Imię:
Zastępstwo
Nazwisko:


Opis:

Zajecia prowadzone sa w zastępstwie przez innego trenera.

Wrzesień / Październik
Zapisy on-line obowiązują tylko na zajęcia Fit and Jump oraz Fit and Jump Roller.
Poniedziałek
2020-09-28
Wtorek
2020-09-29
Środa
2020-09-30
Czwartek
2020-10-01
Piątek
2020-10-02
Sobota
2020-10-03
Niedziela
2020-10-04
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
© 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.