Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
Deep Work

Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness! Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki uczestnicy dają sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy. Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu wytrzymałości, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.

Deep Work jest dla każdego!!

Fit and Jump

Zajęcia fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem cellulitu, podnoszeniem sprawności to przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk. Zajęcia na trampolinach dzielimy na trening cardio czyli skoki na trampolinach oraz ćwiczenia wzmacniające. 

Fit and Jump KIDS

Zajęcia na trampolinach dla dzieci. Czas trwania 30 minut. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia w rytm energicznej wesołej  muzyki dodatkowo sa wplatane gry i zabawy. Wiek uczestników od 6 do 12 lat.

Fit Ball

Zajęcia Fit Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwanej piłką stabilizacyjną. Zajęcia te to zajęcia dla każdego, dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiały by zrezygnować z aktywności fizycznej, mogą uczestniczyć w zajęciach. Dużą piłka jest fantastycznym przyrządem, gdyż aby się na niej utrzymać należy balansować ciałem i uruchomić mięśnie głebokie, których zwykle nie używamy. Dużą zaletą tej formy ćwiczeń jest także trenowanie mięśni odpowiedzialnych za postawę, czyli głównie mięśni brzucha i pleców. 

Interwał

Trening interwałowy zaliczany jest do treningów kardio. Wznacnia sercę, polepsza kondycję i pozwala spalać duże ilości kalorii. Jest dedykowany dla każdego nawet dla osob początkujących. Trening interwałowy polega na tym że na zmianę ćwiczy się ze zmienną intensywnością. Nieustanna intensywność zmiany tempa oraz kontrolowania czasu sprawia że trening jest ciekawy i rozwojowy. 

Jest to jedyny rodzaj treningu przyśpieszający metabolizm na dłużej niż na czas trwania treningu. 

Joga

Joga działa zarówno na ciało jak i na psychikę to dzięki niej zatrzymasz się na chwilę w zagonionej codzienności i zauważysz samego siebie w natłoku innych spraw. Joga łączy w sobie wiele elementów sprawnościowych, które w znakomity sposób wpłyną na stan Twojego ciała. Poprawi się jego elastyczność i siła, uwrażliwi poczucie równowagi, a chroniczne bóle pleców czy sztywność karku po prostu znikną. Joga jest znakomitym uzupełnieniem treningu fitness.

Miniband (trening z gumami)

Gumy miniband to wielofuncyjny sprzęt do treningu całego ciała. Działają na zasadzie stawianego oporu mięśnią. 

Zajęcia z wykporzystaniem oporu gum minibend w Naszym klubie bądą zajęciami które kształtują wszystkie mięśnie ciała. Praca będzie odbywała się z trzema rodzajami obciążenia w zależności od partii na której będzie wykonywane ćwiczenie. 

Jeżeli chcesz się przekonać jak wielką moc ma ten mały nie pozorny sprzęt.... zapraszamy na zajęcia. 

Pilates/ zdrowy kręgosłup

Pilates to jeden z najbardziej otwartych i przyjazdnych treningów polecany dla każdego bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Jest to także forma zajęć pozwalająca powrócić do zdrowia, nie tylko koi duszę, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pozwala rozwijać pełną sprawność ciała. 
System ćwiczeń pilares to połączenie różnych form ćwiczeń izometrycznych. Według twórcy metowy ma się ona przyczyniać do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, redukcji stresu, czyli ogólnej poprawy zdrowi uczestników zajęć. 

Pośladki w ogniu

Tak..tak... każda z Nas marzy o pięknych, krągłych, jędrnych pośladkach na które każdy zwróci uwagę. W związku z tym że pośladki to bardzo ważne mięśnie Naszego ciała i nie tylko ze względu na walory estetyczne ale i zdrowotne na tych zajęciach będziemy zajmowali w szczególności nimi:) Dodatkowo będziemy wzmacniały mięśnie brzucha, ponieważ bez mięsni brzycha nie zbudujemy poślada, a że pośladek to mięsień który kobiety powinny ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu to będzie super uzupełnienie innych zajęć. 

 

Zapraszamy wszystkie kobiety które mają takie marzenia jak my względem pośladków. POŚLADKI W OGNIU ! 

PUMP (sztangi)

Pump czyli zajęcia ze sztangą to zajęcia na których ćwiczy się z obciążeniem sztangi. Jest to dosłownie przeniesienie siłowni do sali fitess. Zajęcia składają się z sekwencji ruchów które są wykonywane na daną partię mięśni ciała w rytm energicznej, motywującej muzyki. 

Porcja tego typu treningu pobudza i dodaje energii. Regularne ćwiczenie zapewnia szczupłą sylwetkę: płaski brzuch,jędrne pośladki,smukłe uda oraz ramiona. Jest to również dobra metoda treningu dla ujędrnienia i wysmuklenia całego ciała. Zajęcia skierowane również dla mężczyzn. 

 

Smukła Sylwetka

To wzmacniający trening dla każdego, z użyciem przyrządów i mat. Podczas tych zajęć angażujemy do pracy wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, dużo czasu poświęcamy na mięśnie rąk i grzbietu dodatkowo ćwiczymy mięśnie ud, pośladków i brzucha. Ten stosunkowo łatwy w swej konstrukcji trening sprawia, że mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera atrakcyjnego jędrnego wyglądu.

Smukła sylwetka składa się z części funkcjonalnej gdzie bazujemy na choreografi ćwiczeń. Druga część to ćwiczenia statyczne z obciążeniem typu hantle, piłki, gumy minibend oraz step. 

Step and shape

Step and shape to zajęcia ogólno wzmacniające, które rozpocztynają się rozgrzewką prowadzoną w formie choreografi z wykorzystaniem stepu. Zajęcia podzielone są na dwie części pierwsza bardziej intensywna z prostą ale energiczną choreografią, druga wzmacniającą. Zajęcia dla osób lubiących dobrą zabawę o niewielkim poziomie intensywności. 

Stretching

Trening mentalny powodujący ogólną poprawę sprawności, wzrost siły i elastyczności mięśni, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, stabilizację kręgosłupa, likwidację napięć mięśniowych oraz wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych. Trening o charakterze łagodnym  z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie i bólom kręgosłupa..

TABATA

Tabata to interwałowy trening metaboliczny, który podzielony jest na 4 minutowe bloki ćwiczeń. Angażuje on w równomierny sposób jak nawięcej mięśni ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. 

Trening obwodowy

Trening obwodowy to forma zajęć fitness łącząca w sobie ćwiczenia na redukcję tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami wzmacniającymi wszystkie mięśnie ciała. Ćwiczenia odbywają się w okręgu, każde z nich wykonywane jest w około 16 powtórzeniach w czasie do 1 minuty. Ogromną zaletą treningu obwodowego jest jego różnorodność oraz dostosowanie do potrzeb każdego uczestnika.  

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Agnieszka Ł
O trenerze
Imię:
Agnieszka Ł
Nazwisko:
Łanowa


Opis:

Aga to instruktor z wielką pasją i zaangażowaniem. Jest absolwentką pedagogiki terapeutycznej z rehabilitacją ruchową. Od około 20 lat uprawia różnego rodzaju formy fitness. 
Dotychczas jej ulubione formy zatęć to step, siłownia i zumba, do momentu w którym pojawił się w jej życiu deepWORK. Ten funkcjionalny trening całego ciała stał się jej pasją, dlatego postanowiła zgłębić swoją wiedzę i została licencjonowanym instruktorem deepWORK. W tym kierunku rozwija się jako instruktor i będziecie mogli z nią poćwiczyć w Lady Fit. 

 


Mariola
O trenerze
Imię:
Mariola
Nazwisko:
Warszewska


Opis:

Mariola Warszewska to dyplomowany instruktor rekreacji ruchowej o specjalności hatha joga AZS Politechniki Częstochowskiej 2017 oraz uczestniczka kursu nauczycielskiego Introductory I/ II wg metody Iyengara 2018-20120 oraz adeptka kursów jogi dla kobiet w ciąży oraz dzieci.

Misją Marioli jest praca z ludźmi, która rozwija uważność, wyrozumiałość, otwartość serca, radość z praktykowania jogi. Fascynuje ją połączenie ciała, umysłu i emocji, jakie tworzy się w wyniku pracy na macie. Joga nauczyła ją dużej uważności względem samej siebie – swoich potrzeb i możliwości. Spotyka się na macie z innymi, aby pomagać im rozwijać zaufanie do siebie i swojego ciała, akceptację, siłę do pokonywania swoich trudności, Mriola uczy innych, bo chcę dzielić się tymi wszystkimi wartościami, które może wnieść w życie praktyka jogi.


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się od tańca towarzyskiego w klubie ŁDK w Łodzi. Jako tancerka tańca towarzyskiego ma na swoim koncie wiele sukcesów z czego największe to Mistrzostwo Okręgu Łódzkiego w 10 tańcach oraz udział w wielu turniejach ogólnopolskich. Zajęcia na trampolinach to dla  Agnieszki spoób na nowoczesne prowadzenie zajęć fitness. Posiada duże pokłady energii oraz kreatywności w sposobie prowadzenia zajęć. Zadowolenie i uśmiech na twarzach ludzi uczestniczących w zajęciach daje jej największą satysfakcje. Dodatkowo Agnieszka była uczestnikiem szkolenia z treningu wzmacniającego co pozwala jej na prawidłowe wprowadzanie do zajęć Fit and Jump elementów wzmacniających mięśnie. 


Maciek
O trenerze
Imię:
Maciek
Nazwisko:
Niedźwiedź


Opis:

Maciej to wieloletni trener, fizjoterapeuta oraz instruktor jogi. Do pracy pochodzi bardzo profesjonalnie z dużym zaangażowaniem motywując uczestników swoich zajęć. 


Kasia
O trenerze
Imię:
Kasia
Nazwisko:
Bogdańska


Opis:

Instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się kilka lat temu i trwa do dzisiaj. Ze sportem związana od zawsze -trenowała pływanie i judo.Uwielbia zajęcia o wysokiej intensywności, ale najważniejsze jest dla niej zadowolenie uczestników zajęć. Pozytywne nastawienie, uśmiech i satysfakcja jest nieodłącznym elementem każdych zajęć.

 Jeżeli chcesz poczuć moc endorfin i satyspakcji z energicznego treneingu wpadaj do Kasi ta dziewczyna to WULKAN !!


Zastępstwo
O trenerze
Imię:
Zastępstwo
Nazwisko:


Opis:

Zajecia prowadzone sa w zastępstwie przez innego trenera.

Sierpień
Zapisy on-line obowiązują tylko na zajęcia Fit and Jump oraz Fit and Jump Roller.
Poniedziałek
2019-08-19
Wtorek
2019-08-20
Środa
2019-08-21
Czwartek
2019-08-22
Piątek
2019-08-23
Sobota
2019-08-24
Niedziela
2019-08-25
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
© 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.