Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
Aeropilates

Pilates to system ćwiczeń, którego celem jest rozciąganie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. Zajęcia pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń pilates przyczyniać ma się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. Aerobik natomiast to zajęcia dynamiczne, wzmacniające przy użyciu żywej muzyki. 
Aeropilates to zajęcia oparte na fenomenie pilatesu połączone z urokiem aerobiku, zajęcia nieco szybsze od pilatesu ale silnie wzmacniające mięśnie gorsetu.

Body Ball

Zajęcia Body Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwanej piłką stabilizacyjną. Zajęcia body ball to zajęcia dla każdego, ponieważ dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiały by zrezygnować z aktywności fizycznej, mogą uczestniczyć w zajęciach. Piłka jest fantastycznym przyrządem, gdyż aby się na niej utrzymać należy balansować ciałem i uruchomić mięśnie, których zwykle się nie używa. Dużą zaletą tego tej formy ćwiczeń jest trenowanie mięśni odpowiedzialnych za  postawę, czyli głównie mięśni brzucha i pleców. 

Deep Work

Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness! Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki uczestnicy dają sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy. Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu wytrzymałości, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.

Deep Work jest dla każdego!!

Fit and Jump

Zajęcia Fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te  są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem cellulitu, podnoszeniem sprawności zajęcia na trampolinach to  przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk.

Fit and Jump KIDS

Zajęcia na trampolinach dla dzieci. Czas trwania 30 minut. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia w rytm energicznej wesołej  muzyki dodatkowo sa wplatane gry i zabawy. Wiek uczestników od 4 do 12 lat.

Fit and Jump Roller

Zajęcia Fit and Jump to zajęcia fitness na trampolinie natomiast zajęcia Fit and Jump Roller to zajęcia łączące trening cardio na trampolinie który trwa około 30 minut połączony z 30 minutowym rolowaniem. Po wykonaniu ciężkiej pracy mięśnią należy się odpoczynek i regeneracja poprzez rolowanie (tzw. automasaż). Rolowanie powoduje szybsze krążenie krwi i limfy, co pozwala na szybszy i lepszy transport tlenu,  rozbicie zgrubień, oraz wspomaganie produkcji kolagenu. Powięź staje się bardziej elastyczna, co zapobiega pojawianiu się bólu oraz kontuzji. 

Rolowanie polega na "wałkowaniu" całego ciała, dlatego gdyż człowiek jest jednym wielkim połączonym ze sobą układem. 

Płaski Brzuch

Zajęcia składają się z ćwiczeń cardio, które są bardzo ważne przy spalaniu tkanki tłuszczowej. Cześć zajęć cardio trwa 25 minut. Następnie druga połowa zajęć to ćwiczenia  modelujące mięśnie brzucha, przez całą lekcję wzmacniamy powierzchowne i głębokie mięśnie brzucha oraz dla równowagi mięśniowej mięsień prostownik grzbietu.

Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania, które chcą wzmocnić mięśnie okolicy brzucha oraz go wymodelować. 

Salsation

Salsation jest jednym z najpopularniejszych programów taneczno-fitnessowych w Azji, który wielkimi krokami wkracza na rynek europejski i amerykański. Nazwa "Salsation" powstała poprzez połączenie dwóch słów: "salsa" i "sensation". Słowo "salsa" użyte zostało nie tylko jako nazwa pochodzącego z Ameryki Łacińskiej stylu tańca, ale przede wszystkim w znaczeniu sosu (z języka hiszpańskiego salsa=sos), czyli mieszanki wielu stylów, rytmów i kultur. Program kładzie silny nacisk na zabawę, połączoną z rozwijaniem własnej świadomości ciała i muzykalności - dlatego w nazwie użyte zostało słowo "sensation", oznaczające odczucia i wrażenia. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu można tańczyć i ćwiczyć jednocześnie. Oprócz bazowych kroków poszczególnych choreografii oraz izolacji warm-up, dzięki Salsation można lepiej zrozumieć i zinterpretować muzykę. Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

Shape Body

To wzmacniający trening dla każdego, z użyciem przyrządów i mat. Podczas tych zajęć angażujemy do pracy wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, dużo czasu poświęcamy na mięśnie rąk i grzbietu dodatkowo ćwiczymy mięśnie ud, pośladków i brzucha. Ten stosunkowo łatwy w swej konstrukcji trening sprawia, że mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera atrakcyjnego jędrnego wyglądu.

Stretching

Trening mentalny powodujący ogólną poprawę sprawności, wzrost siły i elastyczności mięśni, wzmocnienie gorsetu mięśniowego, stabilizację kręgosłupa, likwidację napięć mięśniowych oraz wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni posturalnych. Trening o charakterze łagodnym  z elementami ćwiczeń przeciw osteoporozie i bólom kręgosłupa..

TABATA Interwał

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń..

Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny to zestaw intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowania masy mięśniowej. Skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśni współpracują ze sobą, co powoduje zwiększenie koordynacji i gibkości ciała. Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni. Fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności, pozwala poruszać się pewniej i wygodniej. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

Yoga Power

Działa zarówno na ciało jak i na psychikę to dzięki niej zatrzymasz się na chwilę w zagonionej codzienności i zauważysz samego siebie w natłoku innych spraw. Joga łączy w sobie wiele elementów sprawnościowych, które w znakomity sposób wpłyną na stan Twojego ciała. Poprawi się jego elastyczność i siła, uwrażliwi poczucie równowagi, a chroniczne bóle pleców czy sztywność karku po prostu znikną. Joga jest znakomitym uzupełnieniem treningu fitness.

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Maciek W
O trenerze
Imię:
Maciek W
Nazwisko:
Wożniak


Opis:

Maciek związany ze sportem od dzieciństwa. Jako młody chłopak ćwiczył i rozwijał swoje umiejętności w sztukach walk takich jak Tea Kwon Do, oraz Kick Boxing.

Absolwent Wychowania Fizycznego Wydziału Rehabilitacji Ruchowej w Poznaniu. Jako student ukończył dwa maratony oraz trzy Triathlony. Jest pasjonatem wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej oraz zajęć fitness od Spinningu poprzez CrossFit aż po zajęcia Zumby, na które uczęszczał dla rozluźnienia oraz ….żony :) W zajęciach Deep Work odnalazł wszystkie dziedziny których do tej pory próbował. Mocne cardio, intensywny interwał a przy tym także streching. Zajęcia z Maćkiem to dużo przekazanej pozytywnej energii oraz wzmocnienie całego ciała.  


Maciej Sz
O trenerze
Imię:
Maciej Sz
Nazwisko:
Szamborant


Opis:

Maciej Szamborant - Salsation™ Elite Instruktor z Łodzi. Tancerz z wieloletnim doświadczeniem, wielokrotny zwycięzca turniejów rangi krajowej i międzynarodowej.

Dyplomowany instruktor tańca towarzyskiego oraz Fit and Jump. Od lutego 2017 roku Elite Instructor Salsation. Jego przygoda z Salsation rozpoczęła się zupełnie przypadkowo... bo na urodzinach klubu z którym współpracował. Zakochał się od pierwszego zatańczenia i było mu mało. Tydzień później pojechał na kolejne warsztaty i tylko utwierdził się w przekonaniu, że to jest właśnie to, w czym chce się dalej rozwijać. Dalej wszystko potoczyło się błyskawicznie i w sierpniu 2016 roku ukończył szkolenie instruktorskie. Zawsze uśmiechnięty pełen pozytywnej energii, którą przekazuje swoim kursantom. Jego zajęcia są idealnym sposobem na miłe spędzenie wolnego czasu.


Zosia
O trenerze
Imię:
Zosia
Nazwisko:
Rybacka


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit and Jump, dyplomowany tancerz-choreograf, absolwentka kierunku "Taniec" na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi. Zosia jest także instruktorem tańca nowoczesnego i współczesnego, w 2015 roku stworzyła i zrealizowała swój autorski spektakl taneczny "Bez Sensu"  wystawiany w teatrze Zamiast w Łodzi.
Ruch jest nieodłączną częścią jej życia, daje jej energię i moc do podejmowania coraz to nowych wyzwań, uspokaja i wywołuje ogromny uśmiech! Jej zajęcia charakteryzują się pokładami pozytywnej energii, dobrej zabawy i motywacją, a dzięki wiedzy, jaką posiada także wysokim profesjonalizmem. 
Zosia rowija swoje umiejętności i w 2017 roku przeszła szkoelenia pozwalające prowadzić zajęcis Srtechingu oraz Pilatesu. 


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się od tańca towarzyskiego w klubie ŁDK w Łodzi. Jako tancerka tańca towarzyskiego ma na swoim koncie wiele sukcesów z czego największe to Mistrzostwo Okręgu Łódzkiego w 10 tańcach oraz udział w wielu turniejach ogólnopolskich. Zajęcia na trampolinach to dla  Agnieszki spoób na nowoczesne prowadzenie zajęć fitness. Posiada duże pokłady energii oraz kreatywności w sposobie prowadzenia zajęć. Zadowolenie i uśmiech na twarzach ludzi uczestniczących w zajęciach daje jej największą satysfakcje. Dodatkowo Agnieszka była uczestnikiem szkolenia z treningu wzmacniającego co pozwala jej na prawidłowe wprowadzanie do zajęć Fit and Jump elementów wzmacniających mięśnie. 


Magdalena
O trenerze
Imię:
Magdalena
Nazwisko:
Kowalska


Opis:

Magda to instruktor aerobiku z doświadczeniem od 2006 roku, wcześniej taniec towarzyski i koncerty edukacyjno muzyczno ruchowe dla dzieci.

Instruktor z pasją, pogodą ducha, dystansem do siebie i innych.

Ukończone kursy: - instruktora aerobiku - podstawy treningu mentalnego: PILATES, YOGA - podstawy pracy z seniorami - bodyball - latino aerobik - salsa - dance combination - elite baby and elite mum ( zajęcia dla kobiet w ciąży i mam z dziećmi) - dance aerobik - streching.


Ewelina
O trenerze
Imię:
Ewelina
Nazwisko:
Janas


Opis:

Ewelina to licencjonowany Instruktor zajeć na trampolinach Fit and Jump. Ze sportem jest związana od najmłodszych lat. Swoją sportową przygodę zaczynała jako zawodniczka koszykówki. Wicemistrzyni Polski w kategoii "młodziczki". Reprezentantka kraju na mistrzostwach Europy w Moskwie. Od ponad roku kursantka w klubie Lady Fit, a ok kilku miesięcy instruktor. Zakochana w sporcie, pasjonatka różnych form treningu. Bardzo symaptyczna zaraża swoim optymizmem. Niech nie zmyli Was jej anielski uśmiech bo jej zajęcia to mega energia i duży wycisk. 

 

 

 


Kasia
O trenerze
Imię:
Kasia
Nazwisko:
Bogdańska


Opis:

Instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się kilka lat temu i trwa do dzisiaj. Ze sportem związana od zawsze -trenowała pływanie i judo.Uwielbia zajęcia o wysokiej intensywności, ale najważniejsze jest dla niej zadowolenie uczestników zajęć. Pozytywne nastawienie, uśmiech i satysfakcja jest nieodłącznym elementem każdych zajęć.