Zakładanie konta
















Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Zmiana hasła








Zmiana danych












Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych.
Przed usunięciem konta należy anulować wszystkie rezerwacje. Konto zostanie na stałe usunięte.
Opis zajęć
Deep Work

Deep Work to niesamowita, nowa forma zajęć fitness! Podczas łatwej i przyjemnej rozgrzewki uczestnicy dają sobie czas na możliwość „wyłączenia” się od codziennego życia. Jednocześnie wykonywane są odpowiednie sekwencje ruchów, tak aby wszystkie partie mięśni zostały rozgrzane i pobudzone do pracy. Główna część zajęć to typowy interwał, gdzie odbywają się przyspieszenia w postaci bardzo dynamicznych sekwencji ćwiczeń trwających 1 minutę, 2 minuty lub 3 minuty, podczas których uczestnicy dochodzą do kresu wytrzymałości, w momencie gdy myślą że nie dadzą rady… koncepcja treningu uzmysławia im że są w stanie zrobić dużo więcej niż myśleli i mogą ćwiczyć dalej i więcej.

Deep Work jest dla każdego!!

Fit and Jump

Zajęcia fitness na trampolinach to nowoczesna i bardzo intensywna forma spalania tkanki tłuszczowej jak i rozwoju mięśni. W trakcie jednej sesji treningowej można spalić nawet do 800 kalorii. Zajęcia te są prowadzone w rytm bardzo energicznej muzyki co pozwala na zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Fitness na trampolinach sprawia że ciało staje się jędrniejsze i smuklejsze. Skoki i ruchy wykonywane na trampolinach są bardzo zróżnicowane, układy są proste i rytmiczne przez co może w nich uczestniczyć każdy bez względu na wiek, płeć, wagę czy aktywność fizyczną. Prowadzone ćwiczenia nie obciążają stawów. Poza zwalczaniem cellulitu, podnoszeniem sprawności to przede wszystkim świetna zabawa i mocny wycisk. Zajęcia na trampolinach dzielimy na trening cardio czyli skoki na trampolinach oraz ćwiczenia wzmacniające. 

Fit and Jump KIDS

Zajęcia na trampolinach dla dzieci. Czas trwania 30 minut. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia w rytm energicznej wesołej  muzyki dodatkowo sa wplatane gry i zabawy. Wiek uczestników od 6 do 12 lat.

Fit Ball

Zajęcia Fit Ball to zajęcia prowadzone z wykorzystaniem piłki gimnastycznej, inaczej zwanej piłką stabilizacyjną. Zajęcia te to zajęcia dla każdego, dzięki odciążeniu kręgosłupa i odcinka lędźwiowego wiele osób, które musiały by zrezygnować z aktywności fizycznej, mogą uczestniczyć w zajęciach. Dużą piłka jest fantastycznym przyrządem, gdyż aby się na niej utrzymać należy balansować ciałem i uruchomić mięśnie głebokie, których zwykle nie używamy. Dużą zaletą tej formy ćwiczeń jest także trenowanie mięśni odpowiedzialnych za postawę, czyli głównie mięśni brzucha i pleców. 

Hiper spalanie

Hiper spalanie to zajęcia redukujące traknkę tłuszczową. Zajęcia podczas których ćwiczenia dzielone są na bloki i prezentowane na różnych etapach trudności. Każby blok składa się z ćwiczeń wykonywanych na czas. W zależności od poziomu uczestników każdy zostaje na swoim etapie poziomu trudności danego ćwiczenia badź bloku. Zajęcia pdczas których można rozładować napięcie i zrzucić stres dnia codzinnego, a końcowa satysfakcja będzie tego najlepszym rezultatem.

Trening typu HIT o wysokiej intensywności zakończony jednym blokiem tabaty.

Interwał

Trening interwałowy zaliczany jest do treningów cardio. Wzmacnia pracę serca, polepsza kondycję i pozwala spalić duże ilości kalorii. Jest dedykowany dla każdego nawet dla osób początkujących. Trening interwałowy polega na tym że ćwiczy się ze zmienną intensywnością. Nieustanna zmiany tempa oraz kontrolowanie czasu sprawia że trening jest ciekawy i rozwojowy. 

Jest to rodzaj treningu przyśpieszający metabolizm na dłużej niż na czas trwania treningu. 

Miniband (trening z gumami)

Gumy miniband to wielofuncyjny sprzęt do treningu całego ciała. Działają na zasadzie stawianego oporu mięśnią. 

Zajęcia z wykporzystaniem oporu gum minibend w Naszym klubie bądą zajęciami które kształtują wszystkie mięśnie ciała. Praca będzie odbywała się z trzema rodzajami obciążenia w zależności od partii ciała  na której będzie wykonywane ćwiczenie. 

Jeżeli chcesz się przekonać jak wielką moc ma ten mały nie pozorny sprzęt.... zapraszamy na zajęcia. 

Pilates

Pilates to jeden z najbardziej otwartych i przyjazdnych treningów polecany dla każdego bez względu na wiek, kondycję i możliwości ciała. Pilates pozwala wzmocnić mięśnie pleców i tym samym odciążyć kręgosłup. Jest to także forma zajęć pozwalająca wrócić do zdrowia i sprawności fizycznej, nie tylko koi duszę, ale przede wszystkim bardzo stopniowo pozwala rozwijać pełną sprawność ciała. 
System ćwiczeń pilares to połączenie różnych form ćwiczeń izometrycznych. Według twórcy metowy ma się ona przyczyniać do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, redukcji stresu, czyli ogólnej poprawy zdrowia każdego uczestnika zajęć. 

Pośladki w ogniu

Tak..tak... każda z Nas marzy o pięknych, krągłych, jędrnych pośladkach na które każdy zwróci uwagę. W związku z tym że pośladki to bardzo ważne mięśnie Naszego ciała i nie tylko ze względu na walory estetyczne ale i zdrowotne na tych zajęciach będziemy zajmowali w szczególności nimi:) Dodatkowo będziemy wzmacniały mięśnie brzucha, ponieważ bez mięsni brzycha nie zbudujemy poślada, a że pośladek to mięsień który kobiety powinny ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu to będzie super uzupełnienie innych zajęć. 

 

Zapraszamy wszystkie kobiety które mają takie marzenia jak my względem pośladków. POŚLADKI W OGNIU ! 

Power Yoga

Dziewiędziesięcio minutowe zajęcia opate na klasycznej hatha yodze, gdzie dobór asan ma za zadanie wzmocnić całe ciało, rozciągnąć przykórczone mięśnie i zwiększyć mobilność wszystkich stawów

Lekcje kończy dwudziestominutowy trening autogenny połaczony z praktyką paranajamy. 

PUMP (sztangi)

Pump czyli zajęcia ze sztangą to zajęcia na których ćwiczy się z obciążeniem sztangi. Jest to dosłownie przeniesienie siłowni do sali fitess. Zajęcia składają się z sekwencji ruchów które są wykonywane na daną partię mięśni ciała w rytm energicznej, motywującej muzyki. 

Porcja tego typu treningu pobudza i dodaje energii. Regularne ćwiczenie zapewnia szczupłą sylwetkę: płaski brzuch,jędrne pośladki,smukłe uda oraz ramiona. Jest to również dobra metoda treningu dla ujędrnienia i wysmuklenia całego ciała. Zajęcia skierowane również dla mężczyzn. 

 

Regeneracja (stretching)

Regeneracja to jeden z ważniejszych elementów naszego treningu. Pomaga zachować równowagę w organizmie i jest kluczem do sukcesu zdrowego ciała.

Na zajęciach skupimy się na ROZCIĄGANIU, dzięki któremu zwiększymy naszą mobilność i zakresy ruchu. Dzięki rolowaniu (metoda masażu) rozluźnimy powięź oraz rozbijemy mięśnie poprzez ich lepsze ukrwienie, a metodami oddychania zadbamy o wewnętrzny spokój.

Smukła Sylwetka

To wzmacniający trening dla każdego, z użyciem przyrządów i mat. Podczas tych zajęć angażujemy do pracy wszystkie najważniejsze grupy mięśniowe, dużo czasu poświęcamy na mięśnie rąk i grzbietu dodatkowo ćwiczymy mięśnie ud, pośladków i brzucha. Ten stosunkowo łatwy w swej konstrukcji trening sprawia, że mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera atrakcyjnego jędrnego wyglądu.

Smukła sylwetka składa się z części funkcjonalnej gdzie bazujemy na choreografi ćwiczeń. Druga część to ćwiczenia statyczne z obciążeniem typu hantle, piłki, gumy minibend oraz step. 

Stretching

Zajęcia rozciągające, relaksacyjne. 

TABATA

Tabata to interwałowy trening metaboliczny, który podzielony jest na 4 minutowe bloki ćwiczeń. Angażuje on w równomierny sposób jak nawięcej mięśni ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej) jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. 

Trening obwodowy

Trening obwodowy - trening o wysokiej i średniej intensywności prowadzony w formie interwałowej lub tabaty. Ćwiczenia wzmacniające, stabilizacyjne i cardio bazujące na ruchach funkcjonalnych w następujących po sobie blokach. 60 minut dla zdrowia i kondycji!

Zumba

Zumba to energiczne zajęcia dla każdego, na których możesz poczuć się naprawdę wyjątkowa. Zajęcia zumba fitness to nowy sposób na dobrą zabawę i świetną figurę. Łączą one w sobie tradycyjną fornę aerobiku i podstawowe kroki tańcca latynoamerykańskiego w rytm gorącej muzyki. Dzięki takiej dawce pozytywnej energii i kobiecych ruchów poczujesz się pewna siebie i bardziej kobieca. 

Rejestracja na zajęcia

Proszę się zalogować
Dodawanie zajęcia

Zajęcia zostały dodane
Edycja zajęcia

Trener został zmieniony
Usunięcie zajęć

Zajęcia zostały usunięte, a powiadomienie wysłane do osób z listy.
Dodawanie zajęć

Zostałeś zarejestrowany na zajęcia!
Usunięcie z listy

Użytkownik został usunięty z listy.
Usunięcie z listy rezerwowej

Użytkownik został usunięty z listy rezerwowej.
Kontakt
Fit And Jump Łódź Widzew Lady Fit
ul. Elsnera 23
92-504 Łódź

tel.: 727 723 600

Cennik
1 wejście - 20zł
Karnet 4 wejścia - 70 zł
Karnet 8 wejść - 120 zł
Karnet 12 wejść - 170 zł
Karnet open - 220 zł

Regulamin do karnetów:
1. Karnety Fit And Jump Łódź Widzew ważne są przez jeden miesiąc kalendarzowy od pierwszego uczestnictwa w zajęciach.
2. Karnety Fit And Jump Łódź WIdzew wydawane są imiennie.
3. Karnety łączą się z inniymi promocjami z uwzgędnieniem regulaminów i informacji o określonych promocjach.
4. Ważność karnetów jest przedłużana jeżeli zajęcia Fit And Jump Łódź Widzew nie odbyły się z powodu świąt, dni ustawowo wolnych lub z winy organizatora.
5. Wykupienie karnetu nie gwarantuje uczestnictwa w zajęciach, wymagana jest wcześniejsza rezerwacja miejsca.
6. Rezerwacje miejsc bez utraty wejścia z karnetu można odwoływać max 3 godziny przed zajęciami.
7. Rezerwacje miejsc dokonuje się na stronie www.fitandjump-widzew.pl
Rejestracja na zajęcia

Rejestracja on-line jest możliwa tylko na zajęcia Fit & Jump oraz Fit & Jump Wzmacnianie

Agnieszka Ł
O trenerze
Imię:
Agnieszka Ł
Nazwisko:
Łanowa


Opis:

Aga to instruktor z wielką pasją i zaangażowaniem. Jest absolwentką pedagogiki terapeutycznej z rehabilitacją ruchową. Od około 20 lat uprawia różnego rodzaju formy fitness. 
Dotychczas jej ulubione formy zatęć to step, siłownia i zumba, do momentu w którym pojawił się w jej życiu deepWORK. Ten funkcjionalny trening całego ciała stał się jej pasją, dlatego postanowiła zgłębić swoją wiedzę i została licencjonowanym instruktorem deepWORK. W tym kierunku rozwija się jako instruktor i będziecie mogli z nią poćwiczyć w Lady Fit. 

 


Zosia Roxy
O trenerze
Imię:
Zosia Roxy
Nazwisko:
Zdzieszyńska


Opis:

Ruch jest nie odłączną częścią życia Zosi, daje jej energię i siłe do podejmowania coraz to nowych wyzwań, a zarazem uspokaja i wywołuje ogromny uśmiech! Ta energiczna dziewczyna z jednej strony mentalnie zajmie się waszym ciałem i umysłem, a z drugiej da Wam nieźle w kość na zajęciach wzmacniających. 

Zosia jest licencjonowanym instruktorem pilates oraz stretching, a także trenerem pesonalnym. Miała okazje brać udział w licznych szkoleniach poszerzających jej wiedzę merytoryczną w temacie ćwiczeń oraz ruchu. Jest absolwentką Akademii Humanistyczno-Ekonimicznej kierunku "Taniec", dyplomowany tancerz-choreograf stworzyła i zrealizowała swój autorki spektakl wystawiany w teatrze Zamiast w Łodzi. 

 


Marta
O trenerze
Imię:
Marta
Nazwisko:
Sołtys


Opis:

Marta Sołtys to kobieta wulkan. Duże pokłady pozytywnej energii w tej pięknej blądynce to klucz do sukcesu i wspaniałych doznań podczas zajęć Zumba. Marta jest tancerką, pedagogiem, choreografem, oraz instruktorem zumba fitness. Propagatorka zdrowego stylu życia. Kocha ludzi, ruch i taniec. Jej zajęcia to duża dawka uśmiechu oraz dar wyciągania z kobiet ich najlepszych cech. 

 


Agnieszka
O trenerze
Imię:
Agnieszka
Nazwisko:
Rudniak


Opis:

Licencjonowany instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się od tańca towarzyskiego w klubie ŁDK w Łodzi. Jako tancerka tańca towarzyskiego ma na swoim koncie wiele sukcesów z czego największe to Mistrzostwo Okręgu Łódzkiego w 10 tańcach oraz udział w wielu turniejach ogólnopolskich. Zajęcia na trampolinach to dla  Agnieszki spoób na nowoczesne prowadzenie zajęć fitness. Posiada duże pokłady energii oraz kreatywności w sposobie prowadzenia zajęć. Zadowolenie i uśmiech na twarzach ludzi uczestniczących w zajęciach daje jej największą satysfakcje. Dodatkowo Agnieszka była uczestnikiem szkolenia z treningu wzmacniającego co pozwala jej na prawidłowe wprowadzanie do zajęć Fit and Jump elementów wzmacniających mięśnie. 


Maciek
O trenerze
Imię:
Maciek
Nazwisko:
Niedźwiedź


Opis:

fizjoterapeuta, trener personalny, instruktor jogi, trener wielu form zajęć grupowych. Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów i konferencji. Przez wiele lat właściciel i menager dwóch łódzkich klubów. Z wykształcenia pedagog, specjalista zdrowia publicznego. Ponad dwadzieścia lat doświadczenia w branży fitness.


Kasia
O trenerze
Imię:
Kasia
Nazwisko:
Bogdańska


Opis:

Instruktor Fit and Jump oraz instruktor zajęć fitness. Jej przygoda z fitnessem rozpoczęła się kilka lat temu i trwa do dzisiaj. Ze sportem związana od zawsze -trenowała pływanie i judo.Uwielbia zajęcia o wysokiej intensywności, ale najważniejsze jest dla niej zadowolenie uczestników zajęć. Pozytywne nastawienie, uśmiech i satysfakcja jest nieodłącznym elementem każdych zajęć.

 Jeżeli chcesz poczuć moc endorfin i satyspakcji z energicznego treneingu wpadaj do Kasi ta dziewczyna to WULKAN !!


Zastępstwo
O trenerze
Imię:
Zastępstwo
Nazwisko:


Opis:

Zajecia prowadzone sa w zastępstwie przez innego trenera.

Październik
Zapisy on-line obowiązują tylko na zajęcia Fit and Jump oraz Fit and Jump Roller.
Poniedziałek
2019-10-14
Wtorek
2019-10-15
Środa
2019-10-16
Czwartek
2019-10-17
Piątek
2019-10-18
Sobota
2019-10-19
Niedziela
2019-10-20
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
© 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.